Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszym sklepie były dla Ciebie w pełni satysfakcjonujące. Jeżeli jednak produkt nie spełni Twoich oczekiwań lub okaże się niezgodny z umową – masz prawo go zwrócić lub złożyć reklamację.
Zwroty (odstąpienie od umowy)
Jeśli jesteś konsumentem lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą (gdy zawarta umowa nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego), możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni bez podania przyczyny.
Termin na odstąpienie od umowy wynosi 30 dni i liczy się od dnia doręczenia zamówionej paczki.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji, składając jednoznaczne oświadczenie drogą:
- mailową: kontakt@sportowepaliwo.pl,
- telefoniczną: +48 452 210 445,
- listowną: ul. Wiejska 3C/2, 18-300 Zambrów.
Możesz skorzystać z formularza odstąpienia od umowy (dostępnego do pobrania w zakładce „Zwroty i reklamacje”), ale nie jest to obowiązkowe.
Wystarczy, że wyślesz informację o odstąpieniu przed upływem terminu 30 dni.
Zwrot pieniędzy
Po skutecznym odstąpieniu od umowy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania Twojej decyzji, zwrócimy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie innego niż najtańszy oferowany sposób dostarczenia).
Zwrotu dokonamy przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte podczas zakupu, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inną formę – w obu przypadkach nie ponosisz żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
Reklamacje (niezgodność towaru z umową)
Jeśli zakupiony towar jest niezgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację. Możesz to zrobić:
- mailową: kontakt@sportowepaliwo.pl,
- telefoniczną: +48 452 210 445,
- listowną: ul. Wiejska 3C/2, 18-300 Zambrów.
W zgłoszeniu reklamacyjnym opisz dokładnie na czym polega niezgodność oraz podaj:
- datę złożenia zamówienia,
- numer zamówienia (jeśli go znasz),
- moment zauważenia niezgodności,
- swoje żądania (np. naprawa, wymiana, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).
Możesz żądać naprawy lub wymiany towaru. Jeśli wybrana przez Ciebie forma doprowadzenia do zgodności z umową okaże się niemożliwa lub nieproporcjonalnie kosztowna, zastrzegamy sobie prawo zaproponowania alternatywnego rozwiązania.
W przypadku gdy naprawa lub wymiana są niemożliwe lub nieopłacalne, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpić od umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Jeśli masz pytania dotyczące procesu reklamacji – skontaktuj się z nami. Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.